EFIKASNO REŠAVANJE ŽALBI I REKLAMACIJA

EFIKASNO REŠAVANJE ŽALBI I REKLAMACIJA

Reklamacije i žalbe su prilika da unapredimo naše poslovanje i uz uspešno rešenje zauvek pridobijemo kupce.

Osnovne informacije

“Ko radi, taj i greši”, kaže stara poslovica. Kako su greške sastavni deo života, naš je odnos prema greškama izuzetno važan. Klijenti prigovaraju materijalnim greškama (reklamacije) i našoj usluzi (žalbe). Kako je reklamacija prilika da grešku ispravimo, posebno je važno da prodavaci znaju pravilno reagovati. Sve dok se kupci žale komunikacija je prisutna pa imamo priliku i mogućnost grešku popraviti. Žalba je poklon. Stoga ga iskoristimo da budemo još bolji. Uostalom, ko zna... Možda rešavanjem žalbi i reklamacije prodamo još nešto.

Sadržaj treninga

  • Naša uverenja o žalbama i reklamacijama
  • Mentalna priprema za rešavanje žalbi i reklamacija
  • Vrste prigovora
  • Kako prodavac treba da reaguje na prigovore
  • Pravljenje kartoteke prigovora
  • Kako zamerku pretvoriti u potrošački motiv
  • Pobijanje prigovora
  • Upravljenje sopstvenim i tuđim emocijama, upravljanje besom
  • Precizna komunikacija

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

  • Samostalno rešavanje žalbi i reklamacija
  • Vešto uveravanje i pobijanje prigovora
  • Naučeno efikasno obrađivanje konfliktinih poziva
  • Efikasno upravljanje vlastitim i klijentovim emotivnim stanjima
  • Naglasak na pravilnoj i preciznoj komunikaciji

 

 

Informacije o treningu

  • 1

    Broj dana

  • 2

    Broj časova

  • 90

    Trajanje časa u minutama

Slični treninzi

Yoga for Pregnants

ORGANIZACIONA KULTURA

Organizacioni razvoj
Yoga for Pregnants

LIČNA EFIKASNOST

Lična efikasnost
Yoga for Pregnants

OTPORNI NA STRES

Lična efikasnost
Yoga for Pregnants

VEŠTINA PREGOVARANJA

Prodaja i pregovaranje
logo
X

NEWSLETTER

Već ste prijavljeni na listu.

Od početka rada do danas iza nas je više od 450 održanih treninga i preko 2700 zadovoljnih pojedinaca koji su prošli kroz naše treninge i coaching sesije. Svi treninzi su posebno skrojeni u odnosu na razvojne potrebe učesnika.

It seems that you have already subscribed to this list. Click here to update your profile.