KOMUNIKACIJA SA ZAHTEVNIM I TEŠKIM KLIJENTIMA

KOMUNIKACIJA SA ZAHTEVNIM I TEŠKIM KLIJENTIMA

Verovatno se možete setiti kako je sa nekim ljudima teško i zahtevno komunicirati, uz određen pristup svakome od njih možemo učiniti našu komunikaciju lakšom i efikasnijom.

Osnovne informacije

Verovatno se i sami možete setiti kolege ili klijenta koji je “ekspert za sve”, savršeno se razume i u vaš posao iako ga nikada nije radio; onih previše samouverenih koji misle da sve znaju, neodlučnih sa kojima ni sami ne znate kada i kako će sve izaći na kraju. Možda ste i sami prepoznali koliko je sa nekima teško komunicirati. Trening pruža set tehnika i alata za prepoznavanje određenih grupa “teških ljudi” i pristup u komunikaciji sa svakom grupom.

Sadržaj treninga

  • Ko su teški ljudi?
  • Kako prepoznati zahtevne i teške?
  • Tipovi teških ljudi
  • Opšti principi rada sa teškim ljudima
  • Metode komunikacije sa teškim ljudima
  • Strategije rešavanja konflikta u poslovnom okruženju

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

  • Prepoznati tip sagovornika
  • Sa lakoćom rešiti neugodnu situaciju
  • Nezadovoljne i besne klijente umiriti
  • Rešiti reklamaciju na zadovoljstvo klijenta

Informacije o treningu

  • 4

    Broj časova

  • 90

    Trajanje časa u minutama

Slični treninzi

Yoga for Pregnants

ORGANIZACIONA KULTURA

Organizacioni razvoj
Yoga for Pregnants

LIČNA EFIKASNOST

Lična efikasnost
Yoga for Pregnants

OTPORNI NA STRES

Lična efikasnost
Yoga for Pregnants

VEŠTINA PREGOVARANJA

Prodaja i pregovaranje
logo
X

NEWSLETTER

Već ste prijavljeni na listu.

Od početka rada do danas iza nas je više od 450 održanih treninga i preko 2700 zadovoljnih pojedinaca koji su prošli kroz naše treninge i coaching sesije. Svi treninzi su posebno skrojeni u odnosu na razvojne potrebe učesnika.

It seems that you have already subscribed to this list. Click here to update your profile.