PRODAJNI PRISTUP U MALOPRODAJI PRILAGOĐEN TIPU KUPCA

PRODAJNI PRISTUP U MALOPRODAJI PRILAGOĐEN TIPU KUPCA

Uspešnost prodavca se ogleda u njegovoj sposobnosti identifikovanja potreba i želja klijenta u kratkom vremenskom periodu.

Osnovne informacije

Prodajni razgovor i pregovaranje okrenutno je očekivanjima, potrebama i željama kupaca. Presudnu ulogu za uspešnost jednog prodavca igra njegova sposobnost identifikovanja potreba i želja klijenta kako bi, među ostalim, na taj način mogao definisati  koji prodajni pristup odgovara određenom tipu karaktera kupca.

Sadržaj treninga

  • Odlike uspešnog prodavca
  • Tipovi prodavaca
  • Razlike u prodajnom pristupu prodavaca
  • Profilisanje kupaca prema motivima kupovine
  • Profilisanje kupaca prema karakteru ličnosti
  • Prodajni pristup tokom prezentacije i zaključenja prodaje profilisanim kupcima
  • Pristupi zaključenja prodajnog razgovora u odnosu na tip kupca

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

  • Upoznavanje sa prodajnim pristupima prema strukturi ličnosti
  • Prepoznavanje profila kupaca tokom prodajnog razgovora
  • Praktični alati i saveti za prilagođavanje prezentacije
  • Praktični alati i saveti za prilagođavanje zaključenja prodaje

Informacije o treningu

  • 1

    Broj dana

  • 4

    Broj časova

  • 90

    Trajanje časa u minutama

logo
X

NEWSLETTER

Već ste prijavljeni na listu.

Od početka rada do danas iza nas je više od 450 održanih treninga i preko 2700 zadovoljnih pojedinaca koji su prošli kroz naše treninge i coaching sesije. Svi treninzi su posebno skrojeni u odnosu na razvojne potrebe učesnika.

It seems that you have already subscribed to this list. Click here to update your profile.