TELEFONSKA PRODAJA PREMA TIPU KUPCA

TELEFONSKA PRODAJA PREMA TIPU KUPCA

Ostvariti kontakt i prodaju putem telefona može biti lako i jednostavno ukoliko ovladate veštinom prepoznavanja motiva kupovine novih klijenata.

Osnovne informacije

Telefon kao kanal direktne komunikacije sa korisnicima usluga i kupcima proizvoda pruža mogućnost smanjenja prevelikih tržišnih troškova za prodavce, a ujedno i omogućava postizanje potpunih rezultata promocije i prodaje proizvoda i usluga kompanije. Ovakav način prodaje ima niz prednosti kao što su: finansijska opravdanost, jednostavnije upravljane vremenom i veći broj kontakta u toku dana, lakšu kontrolu prodajnog osoblja, bolji protok novca jer donosi brže rezultate, kao i veće iznose porudžbine.

Sadržaj treninga

  • Profilisanje kupaca prema motivima kupovine
  • Profilisanje kupaca prema karakteru ličnosti
  • Prodajni pristup tokom prezentacije i zaključenja prodaje profilisanim kupcima
  • Pristupi zaključenja prodajnog razgovora u odnosu na tip kupca
  • Reči, fraze i verbalne konstrukcije

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

  • Upoznavanje sa prodajnim pristupima prema strukturi ličnosti
  • Prepoznavanje profila kupaca tokom prodajnog razgovora
  • Praktični alati i saveti za rešavanje žalbi i reklamacija
  • Praktični alati i saveti za prilagođavanje prezentacije
  • Praktični alati i saveti za prilagođavanje zaključenja prodaje

 

Informacije o treningu

  • 1

    Broj dana

  • 4

    Broj časova

  • 90

    Trajanje časa u minutama

logo
X

NEWSLETTER

Već ste prijavljeni na listu.

Od početka rada do danas iza nas je više od 450 održanih treninga i preko 2700 zadovoljnih pojedinaca koji su prošli kroz naše treninge i coaching sesije. Svi treninzi su posebno skrojeni u odnosu na razvojne potrebe učesnika.

It seems that you have already subscribed to this list. Click here to update your profile.