efikasan prodajni pristup u maloprodaji

Uspešne kompanije poseduju sistematičan put učenja detaljnog prodajnog procesa i strukture koji prolaze svi zaposleni.
  • 70% uspešnih kompaniji kroz trening ima detaljan prodajni proces i strukturu
  • 54% uspešnih kompanija ima sistematičan put učenja koji moraju da prođu svi zaposleni
  • 76% uspešnih kompanija svake godine sprovodi zvanična istraživanja o zadovoljstvu klijenata putem anketa i tajne kupovine
  • Uspešne kompanije investiraju 5-10% radnog vremena u edukaciju svojih zaposlenih

Sadržaj treninga

  • Šta je prodaja?
  • Uloga i zadaci prodavca
  • Ko su kupci
  • Koji su motivi kupovine
  • Kreiranje želje za kupovinom kod kupca
  • Kreiranje strukture prodajnog razgovora
  • Faze prodajnog razgovora
  • Kako efikasno prezentovati proizvod
  • Prigovori i kako se sa njima nositi
  • Zlatna pravila prodaje

 

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

  • Standardizovan proces prodaje
  • Rast nivoa prodaje
  • Unapređenje prodajnih veština
  • Praktični alati za prezentaciju proizvoda
  • Praktični alati za zaključenje prodaje proizvoda
  • Povećanje zadovoljstva kupaca
Broj radnih dana
Broj časova
Trajanje časa u minutama