efikasan prodajni pristup u maloprodaji
Uspešne kompanije poseduju sistematičan put učenja detaljnog prodajnog procesa i strukture koji prolaze svi zaposleni.
- 70% uspešnih kompaniji kroz trening ima detaljan prodajni proces i strukturu
- 54% uspešnih kompanija ima sistematičan put učenja koji moraju da prođu svi zaposleni
- 76% uspešnih kompanija svake godine sprovodi zvanična istraživanja o zadovoljstvu klijenata putem anketa i tajne kupovine
- Uspešne kompanije investiraju 5-10% radnog vremena u edukaciju svojih zaposlenih
Sadržaj treninga
- Šta je prodaja?
- Uloga i zadaci prodavca
- Ko su kupci
- Koji su motivi kupovine
- Kreiranje želje za kupovinom kod kupca
- Kreiranje strukture prodajnog razgovora
- Faze prodajnog razgovora
- Kako efikasno prezentovati proizvod
- Prigovori i kako se sa njima nositi
- Zlatna pravila prodaje
Koristi za Vas i Vašu organizaciju
- Standardizovan proces prodaje
- Rast nivoa prodaje
- Unapređenje prodajnih veština
- Praktični alati za prezentaciju proizvoda
- Praktični alati za zaključenje prodaje proizvoda
- Povećanje zadovoljstva kupaca
Broj radnih dana
Broj časova
Trajanje časa u minutama