Prodajni pristup u maloprodaji prilagođen tipu kupca

Uspešnost prodavca se ogleda u njegovoj sposobnosti identifikovanja potreba i želja klijenta u kratkom vremenskom periodu. Prodajni razgovor i pregovaranje okrenutno je očekivanjima, potrebama i željama kupaca. Presudnu ulogu za uspešnost jednog prodavca igra njegova sposobnost identifikovanja potreba i želja klijenta kako bi, među ostalim, na taj način mogao definisati  koji prodajni pristup odgovara određenom tipu karaktera kupca. Trening predstavlja nadogradnju veština prodaje u maloprodajnom objektu.

Sadržaj treninga

  • Odlike uspešnog prodavca
  • Tipovi prodavaca
  • Razlike u prodajnom pristupu prodavaca
  • Profilisanje kupaca prema motivima kupovine
  • Profilisanje kupaca prema karakteru ličnosti
  • Prodajni pristup tokom prezentacije i zaključenja prodaje profilisanim kupcima
  • Pristupi zaključenja prodajnog razgovora u odnosu na tip kupca

 

Koristi za Vas i Vašu organizaciju

  • Upoznavanje sa prodajnim pristupima prema strukturi ličnosti
  • Prepoznavanje profila kupaca tokom prodajnog razgovora
  • Praktični alati i saveti za prilagođavanje prezentacije
  • Praktični alati i saveti za prilagođavanje zaključenja prodaje
Broj radnih dana
Broj časova
Trajanje časa u minutama