Prodajni pristup u maloprodaji prilagođen tipu kupca
Uspešnost prodavca se ogleda u njegovoj sposobnosti identifikovanja potreba i želja klijenta u kratkom vremenskom periodu. Prodajni razgovor i pregovaranje okrenutno je očekivanjima, potrebama i željama kupaca. Presudnu ulogu za uspešnost jednog prodavca igra njegova sposobnost identifikovanja potreba i želja klijenta kako bi, među ostalim, na taj način mogao definisati koji prodajni pristup odgovara određenom tipu karaktera kupca. Trening predstavlja nadogradnju veština prodaje u maloprodajnom objektu.
Sadržaj treninga
- Odlike uspešnog prodavca
- Tipovi prodavaca
- Razlike u prodajnom pristupu prodavaca
- Profilisanje kupaca prema motivima kupovine
- Profilisanje kupaca prema karakteru ličnosti
- Prodajni pristup tokom prezentacije i zaključenja prodaje profilisanim kupcima
- Pristupi zaključenja prodajnog razgovora u odnosu na tip kupca
Koristi za Vas i Vašu organizaciju
- Upoznavanje sa prodajnim pristupima prema strukturi ličnosti
- Prepoznavanje profila kupaca tokom prodajnog razgovora
- Praktični alati i saveti za prilagođavanje prezentacije
- Praktični alati i saveti za prilagođavanje zaključenja prodaje
Broj radnih dana
Broj časova
Trajanje časa u minutama